tinc dudes
Porto amb el meu novio casi 2 mesos i tinc dudes sobre si encara em vol o ja no sent el mateix. avans de que sortisim sempre em deia de quedar casi tots els dies o feia algo per veurem encara que siguesim 5 minuts.A mesura que a anat pasant el temps ja casi no em diu de quedar i parlem molt poc per el mobil ell diu que em vol i els seus amics també pero no estic tan segura ,crec que es per el meu caracter ja que no soc molt carinyosa i no sem dona bé expresar els meus sentiments . No entenc aquest cambi de actitud ajuda siusplauu
InterPersonal

Hola Estrella1234!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Per què no ho parles amb ell? Estaria molt bé que poguessis expressar-li tot això que ens has explicat a nosaltres a ell. Explica-li les teves preocupacions i trobeu la manera d'estar millor. Si creus que hi ha coses del teu caràcter que poden millorar, mira la manera de fer petits canvis que t'ajudin a estar millor a tu i que beneficiïn a la relació.
Has de tenir present que estar amb parella no vol dir estar junts tot el temps lliure que tingueu, cada un de vosaltres ha de mantenir el seu espai i trobar moments per compartir-lo.
Així doncs t'encoratgem a que parlis amb ell!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat