La covardia
Hola! Sóc una noia i volia explicar aquesta història de la que m'en penedeixo profundament.
A finals de l'any passat vaig estar amb un noi uns tres mesos i mentres sortia amb ell, assistia a classes d'anglès amb un altre noi que no puc negar que era atractiu. Jo no sabia perquè però cada vegada sentia menys pel meu novio i més per aquest company meu i vaig acabar tallant amb ell. Al principi tenia dubtes de si m'agradava o no però ho tenia cada vegada més clar. Just quan tenia molt clar que sentia alguna cosa per aquest company meu, es va desapuntar de les classes. Em vaig sentir molt perduda, vam estar xatejant i tal però no m'atrevia a dir res. I fa més de dos mesos que no parlo amb ell i crec que m'he pillat, i el problema és que crec que jo també li agradava però sabia que era tímid perque em deia que li costaria molt declarar-se a una noia. La vaig cagar i ara no sé "despillar-me" per dir-ho així.
InterPersonal

Hola Viuideixaviure!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
No sabem ben bé quina és la teva pregunta, però el que et podem recomanar és que si de debò t'agrada o t'has pillat per aquest noi, per què no segueixes parlant amb ell i quedeu algun dia per seguir coneixent-vos? No tens res a perdre!
Si dius que és tímid, potser estaria bé que fessis tu el pas i li proposessis quedar ;) Si us aneu coneixent millor, aniràs veient si realment t'agrada o no, i a partir d'aquí decidir que vols fer.
Esperem que vagi molt bé la vostra història, ja ens explicaràs! ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat