I hate my glasses
holaa! Porto tota la vida portant ulleres fins ara que tinc 12 anys. El cas es que ja estic farta de portar ulleres, i ja em canso. La meva doctora diu que no em puc possar lentillas fins que tingui 18 o més de 18 anys. I...falta molt i jo no vull portar més les ulleres! Sense ulleres veig bé d'aprop però de lluny,no.
Apart, sóc molt guapa sense ulleres...m'agradaria que el noi que m'agrada em veiés sense😍
Els meus pares m'han dit que l'any que ve treballaran més i que hi hauran molts dies que no ens veurem. He pensat en que el próxim any, quan fagi 2n d'eso...com que els meus pares no em veurá...doncs, l'any que ve aniré sense, per si a cas les portaré sempre dins la motxilla per si no veig bé: la pissarra de lluny, a casa que no em veu ningú (només els meus pAres) les portaré, per llegir...en resum, he pensat que l'any que ve només portaré ulleres per veure la pissarra o per llegir. Però a casa les portaré
Els meus pares no ho sabrán😃😃 és una bona idea o està malament? I hate my glasses!
Petons adolescents😘😘😘
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Doncs no ens sembla que sigui una bona idea... la teva doctora és qui sap quan les has de portar i quan pots prescindir d'elles, parla-ho amb ella i que t'expliqui com pots fer-ho correctament i quines alternatives tens. Has de tenir present que si no les portes i no veus bé et veuràs obligada a forçar la vista, i això no és bo. A més si de lluny no hi veus bé és probable que a classe et perdis un munt d'informació important.
El que podries fer és parlar amb els teus pares, explicar-los com et sents i pots proposar d'anar a una òptica i triar unes noves ulleres que et facin sentir més a gust, que potenciïn la teva bellesa. Deixa't assessora per l'òptica i busca fins que trobis aquelles que més t'agradin. D'aquesta manera et sentiràs més a gust i no perjudicaràs la teva visió.
Pensa que enganyant als teus pares el que estàs aconseguint és fer-te mal a tu mateixa i a la teva salut!
Una abraçada ben forta i ànims bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat