14,06.15 59.3 ajuda
bueno, hola, tinc un problema i esque fa desde una semana que no menjo be,menjo pero molt poco o avegadas directamente no menjo,pesaba 62 casi 63 i hará 59.3 i en sentu tan be que continuare,pero nose si es perqué tinc alg . problema o principis d algu, ajuda sisplau mersi.
Sara Bujalance

Hola sweet17! El que t'està passant no és normal i és molt perillós perquè pot acabar convertint-te una anorèxia. O sigui, en una malaltia mental greu que necessita tractament psiquiàtric. Aquesta malaltia comença així, fent-te sentir "bé" però al cap de cop apareix el patiment autèntic i es converteix en un malson. Així que el que has de fer és menjar i parlar amb la teva gent de confiança, pares i amics, sobre com et sents. Ells t'ajudaran a estar bé i a evitar una malaltia tan greu. A més, deixa de menjar fa engreixar a mig/llarg termini perquè el cos "s'espanta" de no rebre prou aliment i engega un mecanisme de supervivència que consisteix en acumular greixos per tal de tenir reserves d'energia. Així que si et vols mantenir prima menja equilibra, de tot, suficient (sense passar gana) i molt important, no et saltis cap àpat. Molts petons!!