Futur?
Hola,
m'agrada un amic de la classe desde carnaval, pero crec que ni jo m'havia adonat, fins que fara un o dos mesos ell es va apropar molt mes a mi, ens hem agafat més confiança i parlem tot el dia al cole i per whatsapp.
He notat que s'ha apropat perque: m'agafa a coll quan no em dono compte, em ve per darrera i em toca les cames... és a dir busca contacte.
el seu millor amic i jo ens portem molt bé, i ens ajudem amb els temes amorosos, tant que ens hem posta un motes de "germans" (se que sona ridicul, pero es el que hi ha.jajaja) ell quan es va enterar que ens deiem aixi em va dir que pk el seu amic era el meu germa i ell no era res, i que faria el possible per ser el meu millor amic...
Nose que fer, perque els dos som molt timids, i ell no explica els seus sentiments a ningu i quan li parlen de mi canvia de tema.
Ara venen dues festes en les que estarem en el mateix grup.
No se que pensar, si realment hi ha futur, li agrado.... o nomes és aixi i busca contacte perk si...
cada dia m'agrada mes, que puc fer?
gracies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva història!
Aneu molt bé! La confiança i anar-vos coneixent cada dia més és el millor camí per anar-vos apropant més. Si parleu cada dia al cole i per WhatsApp pots aprofitar per preguntar-li si li agrada algú, quin tipus de persones li agraden, etc.
Com saps l'única manera que tenim per saber què sent una altra persona és preguntant-li directament. Per tant, nosaltres tampoc podem saber si li agrades o només es comporta així amb tu per "buscar contacte" com tu dius. Per sortir de dubtes, li hem de preguntar. Sabem que no és fàcil i més si tots dos sou molt tímids, però a vegades cal "empassar-se" la vergonya i fer el pas. També pots aprofitar per parlar-ne amb el seu millor amic, el teu "germà", segurament ell sàpiga si li agrada alguna persona ;)
Esperem que us vagi molt bé i tu mateixa aniràs veient si la vostra història té futur com a parella o bé com a amics simplement!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat