Ansietat... :(
Hola, em sento molt malament amb el meu cos, porto anys fent dieta i una vegada vaig poder baixar 22 kg per mi mateixa, pero quan vaig decidir tornar a menjar "guarrades" em vaig tornar a enganzar i ara me engreixat una altre vegada i ara no puc parar de menjar, no puc deixar l'ansietat de menjar, necessito ajuda! SIUSPLAU ES URGENT!
MOLTES GRÀCIES!
Sara Bujalance

Hola MakeMeSmyle! La millor manera de mantenir un bon pes i evitar l'ansietat pel menjar és fer una alimentació equilibrada (com descriu la piràmide alimentària), variada, suficient (sense passar gana) i repartida en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda. Els complementaris poden ser una peça de fruita i/o un iogurt, per exemple. O un entrepà petit), de manera que no passin més de 3-4 hores entre àpat i àpat. Així reduiràs l'ansietat. Fer esport de manera habitual també t'ajudarà a mantenir un bon pes i evitar l'ansietat. I si tot i així trobes que l'alimentació continua sent un problema, i que és el menjar el que et controla a tu en lloc de ser tu qui controla el menjar, aleshores serà necessari que vagis al metge i li expliquis què t'està passant, ell/a t'escoltarà, t'entendrà i t'ajudarà a solucionar-ho. Molts ànims i molts petons!!