no puc més
Hola,
Sóc una noia de 17 anys, medeixo 1.66 i peso 51kg. Havia estat dos anys amb anorèxia, però ara ja no he d'anar a metges ni res. He canviat d'amistats i em sento molt bé amb les persones que vaig, però fa uns dies que no sé que m'ha passat que no em sento bé amb mi mateixa, em sento molt bé amb els altres però amb mi mateixa no. Vull aprimar-me, m'agradaria pesar entre 45 i 47kg però no sé com fer-ho...Siusplau ajuda'm. Necessito aprimar-me de cara a l'estiu. Com puc fer-ho? No puc deixar de menjar gaire ja que la meva familia se n'adonaria...
AJUDEU-MEE!!
Moltes gràcies
Sara Bujalance

Hola pinky22! El teu pes és baix, estàs prima! No necessites aprimar res! Si aprimes posaràs molt en risc la teva salut i pots tornar a recaure en l'anorèxia, així que treu-t'ho del cap. Pel que dius el teu problema no està en el cos (estàs prima), sinó que el problema està en la teva autoestima i en la forma en com et perceps tu a tu mateixa. O sigui, et veus grassa però en realitat estàs prima. La forma d'arreglar això no és aprimant (al contrari! aprimant només aconseguiràs carregar-te la teva salut i trobar-te pitjor!), sinó que la solució està en millorar autoestima. Per a aconseguir-ho parla sobre com et sents amb les teves persones de confiança, com els pares i els amics, ells t'ajudaran a sentir-te millor amb tu mateixa i a evitar una recaiguda en l'anorèxia. Molts petons!!