AS CO AS CO
ESTIC ENAMORADA. SEMBLARA UNA XORRADA D'UNA NENA DE 15 ANYS, PERO EL QUE SENTO ES REAL, NO VULL TENIR RES AMB NINGU MES, ENCARA QUE SIGUI MES GUAPO I MES DE TOT, ESTIC ENAMORADA, I ESTIC SOFRINT MOLT, PORTO 4 MESES PLORANT CADA NIT, I NO PUC MÉS. ODIO SENTIR AIXO, ELL NO VOL RES, O AIXO EM VA DIR, PERO JO NO EM VULL RENDIR TAN FACILMENT, ESTIC ENAMORADISSIMA, I L'ODIO
InterPersonal

Hola Olla28!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos com et sents! Estar enamorada, tinguis l'edat que tinguis, no és cap xorrada!
Amb el no rendir-te tan fàcilment l'únic que estàs generant en tu és més patiment. Sabem i en som conscients que no ser corresposta és difícil de portar, i que al començament se'ns pot fer una muntanya, però has d'intentar canviar la teva actitud i mirar endavant! No serà fàcil, però ho aconseguiràs!
No et tanquis en tu mateixa, comparteix el teu temps amb les teves amigues, amb la teva família, coneix gent nova... en definitiva intenta distreure't i suma gent a la teva vida. Veuràs que de mica en mica vas estant millor, i si veus que veure constantment a aquest noi et fa patir, potser t'has de plantejar posar una mica de distància entre vosaltres, per tal de protegir-te.
No desesperis, que aquest neguit que sents ara no dura sempre!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat