que li dic?!
hola, doncs ja fa temps que la meva millor amiga em diu que com puc ser amiga d'una altre nena que la "puteja" a veure, putejar no es la paraula... bueno doncs que a mi no em fa aixo, i vull parlar amb ella perque pari de "putejar-la"
InterPersonal

Hola Anonimousss!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Ens sembla molt bé que vulguis parlar amb ella perquè deixi de "putejar" a la teva altra amiga. Per fer-ho et recomanem que busquis un dia en que estigueu totes dues tranquil·les i que pugueu parlar sense interrupcions i amb calma. L'objectiu no és que discutiu ni critiqueu a ningú, sinó que li puguis parlar d'aquest malestar que et genera veure que tracta d'aquesta manera a la teva altra amiga i buscar la manera perquè la seva relació millori.
Esperem que us vagi molt bé la conversa i que serveixi perquè totes tres estigueu millor! ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat