Ajuda!!!
Ajuda adolescents!!
Tinc un problema, m'agrada un dels meus millors amics des de fa uns 8 anys, però aquest no es el problema si no q ell li agrado però diu q no vol sortir amb mi pq ens coneixem des de fa uns 10 anys i diu q seria com sortir amb una germana. Algú sap com fer per q estiguem junts? Necessito ajuda urgent porta tirant-me els trastos tot el curs i jo el necessito com sigui el meu costat l'estimo massa.
Gràcies
Elena Crespi

Hola anii_2002!
Doncs per poder sortir amb ell... ell hauria de voler. Per tant, potser li agrades però sembla que no de manera suficient com per sortir amb ell.
Quan algú s'estima a algú com a parella, encara que faci 10 anys que us conegueu (o 5, o 30), es vol estar com a parella i sortir junts.
Si et veu com a germana, potser li agrades però no com a parella.. ja que a un a parella no se la sol veure com a una germana...
Però recorda que per poder estar junts, ell hauria de voler sortir amb tu i a això no el podem obligar...
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat