ENAMORADA SUPER 😍
Us ho explicare des de el principi:
Fa uns quans mesos ens vem comencar a fixar am un nen mes gran q nosaltres, no saviem re dell pro quan vam saber el seu nom el vem buscar x tot arreu, vam acabar am el ASK fenli preguntes cada dia, un dia em vaig decidir a obrirlo, vam star parlan pro sense q ell sapigues el meu nom, no pq no li volgues dir sino pq no mel va dmanar... jo i la meva millo amiga stem colaaadees x ell pro ell no u sap, ns ni si sap qii som... bno tutal q la nostre intencio es agradarli anan a una festa q va ell pro no ens deixen a nosaltres... teniem la istoria feta...
A mes am ell es am la unica persona del mon q e arribat a plantejarme liarme, i ferme petons... pff... es la primera vegada q menamoro...
CONSULTES:
- Com puc acostarmi (ja el segueixo a totes les xarxes socials)
- Si es popu, i nosaltrd normals es podria arribar a fixar amb nosaltes
InterPersonal

Hola bye bye bsb!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal
Doncs aneu fent apssos. poc a poc i anar fent! No cal cremar tots els cartutxus de cop, si no podeu anar en aquesta festa, podeu anar a una altre...
Intenteu fer-vos amigues seves i coneixe'l una mica més. Per enamorar-nos val la pena saber com és l'altre realment, no només la pinta que fa o qui sembla que és a les xarxes socials.
oitan que li podeu agradar a un popu, per què no? valdrà al pena si el qeu vol només és liar-se amb ties popus?? que aborrit!! Potser val la pena estar amb gent oberta a conèixer tot tipus de gent! ens podem perdre moltes oportuntiats!!
Endavant
Eli Aulet