Somni impossible...
Hola adolescents,tinc un gran problema,i no se com solucionar-ho...
És bastant xorrada,però per mi és molt important...
Fa temps que tinc clar que vui ser actriu,però es que no se com conseguir-ho,agrairia molt que hem poguesiu aconsellar que fer,com dir-ho als meus pares per començar a anar a càstings i etc...
L'any que bé tinc clar que m'apuntaré a classes de teatre al insti,però pff... No se que fer ni com fer-ho i estic molt estresada... Siusplau ajudeume... Moltes gràcies amorss :*
InterPersonal

Hola FanGirl!
No et preocupis! Si és el teu desig d'una manera o altra ho ptos aconseguir!!! Ara el aps ja el tens calr, apuntar-te a teatre a l'insti. A poc a poc, has d'anar fent els apssos qeu van venint i aniras coneixent gent del mundillo que t'obrirà noves opcions en el camí...
Diga'l-s'hi als teus pares el tema dels càstings, i si no hi estan d'acord prova altres opcions, no cal començar pels càstings, pots disfrutar del teatre qeu tens més aprop, i amb paciència i a poc a poc, l'esforç que hi psis t'obrirà noves aventures en el teu desig.
Constància, esforç , paciència i il.lusiço et portarà a un lloc interessant dins del món del teatre!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat