un altre cop...
Hola,sóc una noia que ja havia demanat ajuda per aquí.Em vas diagnosticar un trastorn alimentari, gràcies a tu vaig poder-li dir a les persones que estimo i professors el que em passava. Porto un any anant al cap del meu poble a pesar-me, al principi el primer cop que hi vaig anar pesava 46 kilograms. Ha passat més d'un anys i encara hi vaig però ara es una vegada cada mes, la cosa es que vaig parar de dir-me gorda i que no estaves tant mal malament el teu cos.
Ara quan em miro al mirall cuixes, panxa, braços,cara... em trobo gorda torno a odiar el meu cos, no vull menjar quan menjo l'entrepà a 'institut faig un parell de mossegades i el llenço perquè quan menjo tinc ganes de vomitar.Encara no li he dit a ningú que torno a sentir-me gorda i que vull vomitar i que vull com tallar-me la grassa del meu cos perquè jo crec que en tinc però tots em diuen esquelet.
Necessito ajuda d'aquí uns mesos tornaré a veure el meu novio i no vull que em vegi en aquest estat.
Ajuda sisplau i gràcies per haver llegit aquest missatge.
Sara Bujalance

Hola Eowyn11! Gràcies per tornar a compartir amb mi el teu problema. Em sap molt de greu que estiguis passant per això, de debò. Sé que costa parlar d'això, però el millor que pots fer és tornar a parlar amb els pares un altre cop sobre el que t'està passant. Ja ho vas fer un cop, així que ara podràs tornar a trobar l'empenta per dir-ho. És necessari que li expliqueu al metge com t'estàs trobant, ja que una visita al mes sembla massa poc per a que puguis rebre tota l'ajuda que et mereixes per poder superar aquest trastorn alimentari. Ets una noia molt valenta, fes ús d'aquesta valentia i parla de nou amb els pares i el metge. T'entendran i agrairan que un altre cop hagis confiat en ells. Si ho necessites també pots trucar-nos a Fundació Imatge i Auotestima: 93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!