Necessito ajuda siusplau!
Hola adolescents, sóc un noi de 16 anys que fa poc que he acceptat el fet de que sóc homosexual,a més a més, fa uns mesos que tinc nóvio. Quin és el problema? No vol acceptar com és ell. Jo el veig una persona encantadora, guapissim, i estic molt enamorat, però te moltissima vergonya d'ensenyar el seu cos, obviament jo no l'he obligat a fer res ni a despullar-se li he dit que esperare el temps que faci falta per a que s'accepti. Ho he intentat tot, li he dit que vagi a la platja sol, diu que vol acceptar que es lleig, no vol anar a la piscina, fins i tot diu que quan el vegi nu no m'agradara gens i el deixare i jo no penso això i que no acceptara mai el seu cos. La veritat es que no se el que haig de fer, estic molt preocupat per ell, jo veig clarament un problema d'autoestima pero no vol acceptar aquest fet. Necessito ajuda siusplau
Gràcies
InterPersonal

Hola Joel Huguet!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres, deu estar desanimat el teu nòvio pensant això d'ell amteix...fas bé enr espectar-lo i a l'hora de tan en tan fer-li veure qu hi ha solució.
Dius que és un problema d'autoestima, suposo que t'ho ha dit ell....no se...Fes-li costat amb el tema. Potser necessita un cop de mà, amb una teràpia podria treballar tots aquests aspectes qeu li preocupen. Pots intentar dir-li que fer teràpia el podria ajudar i que té dret a ser feliç, però es clar...això ho ha de decidir ell...a poc a poc...ab paciència potser va canviant d'opinió.
Faas bé de fer-li costat, segur que ho agraeix molt!!!
Molta Sort!