Què faré jo ara?
Des de principi de curs, em vaig fixar en un noi de la meva classe. Es bastant guapo i es molt simpàtic.
Fa unes setmanes, vam fer-nos més amics, vam jugar a la play tots dos, parlàvem bastant per whatsapp i a classe,... entre altres.
Total, que al final m'ha acabat agradant. El problema es que se'm notava, i dons una noia, la qual fa les coses en broma però acaba fent mal, no para de repetir-li que m'agrada. Em té ben farta. Però això no es el pitjor, això m'és ben bé igual. El que passa es que ara ell no em parla com abans, no juguem a la play tots dos, no es comporta igual. Això em fa bastant mal, perquè es molt bon amic, molt simpàtic i el necessito com amic... Tinc la sensació d'haver-lo perdut... Què podria fer per recuperar-lo? Alguna idea? Sisplau! No m'agradaria perdre la seva amistat...
InterPersonal

Hola Verónica22!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'itnerpersonal.
Carai! Doncs mira, jo et diria que no sabem què li passa...podria ser que hagi estat el qeu ha dit aquesta noia, podria ser que ell s'hagi frenat una mica...etc...però si hi havia bon rotllo confia en això.
Potser cal uns dies entremig de "descans", de desconnexió del qeu havia començat a surgir entre vosatlres...Et recomano que et centris un dia en tu i en els teves coses....a vegades deixar que passi aire ajuda a tornar a arrencar...
I me´s si es tracta d'una amistat! Confia en el bon rotllo que tenieu...tard o d'hora és probable qeu pogueu tornar a ser coma mínim amcis. Si no és així, seria raro,no? vols dir qeu valdria la pena estar amb algu que aparèix i desaparèix?
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat