ENAMORADA DEL PROFE DE REPAS
HOLA ADOLESCENTS!!!
L'altre dia va venir un noi a casa a fer-me repas i era guapissim, ell te 19 anys acabats de fer i jo en tinc 14 acabats de fer tambe, creieu que es molt gran per mi?
GRACIES GUAPIS!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs el tema de l'edat en les relacions pot ser un perjudici, ja que no sempre els amors d'edats diferents són impossibles. hi ha moltes aprelles d'edats diferents. D'altra banda, el qeu si és cert és que les dificultats sorgeixen quan les persones es troben en moments vitals diferents amb encessitats diferents. Aquestes són les diferènceis que si no es comparteixen,e s negocien i es gestionen amb l'altre poden causar conflictes o fer que la relació no funcioni.
Potser a partir de l'adultesa pot ser més fàcil de gestionar degut a l'experiència i a que els dos poden estar preperats per encarar la relació, però hi ha de tot...
Has de valorar tu aquestes diferències, i si esperarieu o no el mateix de la relació i de com viure-la. i si més, no, si el trobes guapissim és molt sa! Alegra't la vista!
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat