Indecisio total😢
Hola, fa temps vaig estar sortin amb un noi pero la nostra relacio no va durar quasive gens per falta de temps per quedar, mai hem perdut el contacte del tot, inclus avui hem parlat..
Sempre me l'he estimat, tot i que sempre ens enfadem ens perdonem rapid. Me'l estimo molt i "ell a mi tambe"
El fet es que, sempre l'acavo obrin jo i quan li replico em diu que "no obra mai a ningu" mes d'un cop li he dit que m'obris ell i ho feia si, pero nomes un parell de dies..
Ara sempre que parlem eens acavem enfadant per alguna cosa o altre i esque, per relaxar-me em diu que m'estima i coses aixi.. Es la meva devilitat i per molt que estigui enfadada acabo caient i enxlxanme d'ell. Sento que nomes soc un joc per a ell, que si m'estima es per el meu cos, ja que quan ell s'enfada es per la meva manera de ser..
No se que fer.. Se que si parlo amb ell ens enfadarem i ens deixarem estar fins un altre dia, pero si no parlo amb ell l'anyoro.. Que puc fer?
InterPersonal

Hola marian!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersol
Entenc el que sents. Sempre és dur quan ens posem en situacions d'aquest tipus. De totes maneres, has de saber què vols aconseguir d'aqeusta relació. Tu vols ser un joc i prou per algu?? No sents que et mereixes res més?
Els amors incomplerts fan molt de mal i en aquest tema quan més exigim que ens estimin més malament ens sentim. Primer de tot perquè no podem exigir ni convèncer a ningú perquè ens estimi, i segon perquè sembla que un demani caritat, i això no li fa cap bé a la nostra autoestima.
Si ell no obre a ningú, doncs és natural que llavors no li surti amb tu o que només ho faci dos dies i prou...Potser ell ara no està preperat epr una relació i malauradament no et queda altra opció que respectar-ho. Si, et pot semblar injust, però al vida té aquestes coses...
Intenta centrar-te en tu, en els teus plans...dóna importància a la teva vida i tot s'anirà psoant a lloc.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat