Treball de Recerca
Hola! Aquest any haig de començar el TR i el tema que he triat està relacionat amb la "vida saludable", endinsant en el tema d'alimentació i esport.
El cas és que em preguntava si tu, personalment, creus que és un tema que pot estar chulo i divertit en el moment de treballar i sobretot, entretingut.
Tinc pensat, en la part pràctica, fer un "plànning" i aplicar-ho a algú i, per part teòrica, m'agradaria demanar-te consell, és a dir, quins punts puc treballar. Ja tinc un petit índex provisional fet.
Ja t'aniré fent preguntes jijiji! Gràcies!
Sara Bujalance

Hola someone! Em sembla una idea fantàstica com a treball de recerca! Si t'agrada pot ser molt divertit, entretingut i pots aprendre molt. Com a punts que pots treballar podries fer alguna cosa així, per exemple:
- Hàbits alimentaris
- Pràctica esportiva
- Higiene de la son
- Beneficis d'un estil de vida saludable
- Evolució de l'estil de vida de la societat catalana en les darreres generacions
- Proposta de programa d'estil de vida saludable pels adolescents
No sé, això són només un parell d'idees, segur que tu en tindràs moltes més i millors. A mida que vagis fent estaré encantada que em facis consultes. També pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima o visitar-nos a la nostra seu, bastant sovint atenem treballs de recerca (www.f-ima.org) Molts petons!!