AJUDA ESTIC FETA UN LIO
Doncs aixo que no entenc que passa. Porto amb el meu novio uns dos - tres mesos i ell, i abans de sortir era un daquells tios que es lia amb qui li dona la gana sense compromis. Bueno es molt carinyos amb mi, ell ho es mes que jo perque jo soc mes aviat freda. El que passa esque ell diu que soc super important per ell, i ell ho es per a mi, pero esque sempre que parlo amb els seus amics em diuen que diu coses en plan que cuan tallem es fara a una tia i bueno que tambe diu que altres ties estan bones, nose si es normal i que tots els tios ho fan o no. No ho se.
InterPersonal

Hola Aria!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Som conscients que a vegades els comentaris dels altres poden fer-nos ballar el cap. La confiança és la base d'una relació de parella, i si tens tants dubtes, et recomanem que en puguis parlar amb ell. Explica-li que et preocupen certs comentaris i mireu juntament com podeu gestionar-ho per fer que la vostra relació no se'n vegi afectada.
Pensa que si ell ha decidit estar amb tu, és perquè així ho vol, si volgués seguir estant de rotllo amb altres noies, no hagués començat una relació amb tu, no?
Esperem que en pugueu parlar i que et quedis més tranquil·la!
Una abraçada ben forta Aria!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat