L'ESTIMO? UPPPS
Hola!
avera us explico.. fa un mes o aixi que vaig anar-me de festa amb uns amics, mentre ballavem dos nois s'em van apropar i em van demanar el meu whatsapp i jo li vaig dir que no lis donava, perque ells anaven borratxos, encara que jo ja els coneixia de vista perque vivim al mateox lloc. bueno llavor una amiga meva lis va agafar el seu numero i va fer un grup de whatsapp amb ells dos, ella i jo. vam parlar super poc pel grup pero despres un dels nois em va obrir i vam comenár a parlar i coneixens més.. parlavem cada dia i em contava moltes coses i jo a ell. i no se.. vaig començar a sentir algo per ell. ell moltes vegades em deia coses molt mones i em feia riure molt, cosa que poca gent aconsegueix.. la cosa es que fa ua setmana casi que estavem parlant sobre un partir i ens vam 'picar' pero jo pensava que era en broma, i em va deixar en vist, cosa que mai habia fet, i ara em donu conta de lo que m'ha dolgut, perque pensaba que almenys m'obriria.. ara torbu a faltar parlar amb ell, perque era l'unic que em treia somriures encara que ell no ho sabia.. no se que fer..nose si l'estimo o no.. ajuda siuspllau!! gracies i petons!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per escriure'ns!
Els malentesos pel Whatsapp són molt freqüents! Nosaltres et recomanem que parlis amb ell, i si pot ser cara a cara millor que millor, no té sentit que per un "pique" que vàreu tenir per Whatsapp, on tu vas pensar que era una broma, la vostra amistat es vegi afectada. Per què no el truques i en parleu? Explica-li com et sents i diga-li que t'agradaria recuperar la relació que teniu fins fa pocs dies.
Parleu, repreneu el contacte, i de mica en mica aniràs veient com evolucionen els teus sentiments i si t'agrada o no.
Esperem que tot se solucioni i que la vostra relació continuï!
Una abraçada bonica!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat