edat :(((
Hola, tinc un petit problema, m'agrada un noi i jo també li agrado a ell, el problema és que ell té dos anys menys que jo, jo vaig a segon d'eso i ell a sisè.
Som super amics, i ja m'ha dit que un dia d'aquests em demanarà sortit, el que passa és que no se que dir-li, perquè és més petit, i nose si les meves amigues riurien de mi o algo, perquè com que tothom diu que si surts amb un tio ha de ser de la teva edat o més gran, i ell en canvi...Però és que me'l estimo moltíssim i no se que fer :((
Ajuda sisplau!!!
Mil gràcies!!! :)))))
InterPersonal

Hola Nurieta!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per la confiança!
Que el noi hagi de ser de la mateixa edat que la noia o bé més gran és un mite, hi ha un munt de parelles on la noia és més gran que el noi i no passa absolutament res.
No creiem que les teves amigues se'n riguin, per què ho haurien de fer? Si us agradeu i us estimeu, endavant! No facis cas als comentaris dels altres i segueix els teus sentiments. Si encara tens dubtes, seguiu amb la vostra amistat i de mica en mica s'anirà definint la vostra relació, no tingueu pressa!
Esperem que vagi molt bé la vostra història! :)
Una abraçada i bon estiu Nurieta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat