Amiga que es talla
Hola! Em podrieu aconsellar amb un tema?
Una de les meves millors amigues va patir fa uns mesos problemes relacionats amb l'anorèxia i va començar a tallar-se. Sembla que ho va aconseguir deixar. Però ara, de tan en tan, té atacs i es comença a tallar un altre cop. Tinc por de que vagi a pitjor. Em podrieu donar algun consell?
Moltes gràcies!
Us llegeixo cada dia i solament dic que m'encanteu...
Petons adolescents.cat
InterPersonal

Hola cloudy! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és important qeu la teva amiga demani ajuda. Pots aprlar amb ella i dir-li que estàs molt precupada!! Que te l'estiems molt i vols donar-li un cop de mà. Que és cert qeu a vegades a la vida hi ah coses complicades, però que hi ha motles altres solucions que l'ajudaran i aprendrà a afrotnar els problemes de manera valenta, I QUE TOT AIXÒ PASSARA`!!
Intenta parlar-li amb calma i amb carinyo, mostrant com et sents pel que s'està fent! A vegades és complicat si l'altre no es deixa ajudar, però a poc a poc les teves paraules la poden ajudar. Potser no passa d'un dia epr altre, però aniran fent afecte...-
Ànims
Eli Aulet www.interpersonal.cat