problema d'amor ( poso aixo x saber k soc io )
ola, prime d tot, dirus k la web em sembla super ben feta i ajuda molt
Al meu cas tinc dos problemes. Sempre m han dit k soc normal d guapo, ni mol ni poc. I tots els meus amics tenen novia o tontejen am algu i tal, i io no. Tinc por de no trobar a ningu, pk me diguin k no. M'agrada una noia de la meva classe pero nomes som ons amics, i ns k fer, perque ella va amb la gent popu i tal, i tinc por d ser massa poca cosa. Els k u sabn em diuen k no pero no se si u fan x dir. L'altre es que durant l estiu em vaig estar parlant amb una noia que havia conegut a alemany i k ara va am mi a clase. Ella no es mooolt guapa, normal, pero es la tipica que no es margi pero esta entremig. I les seves amigues m han dit k a ella li agrado pero io la trbobo bona amiga, no em decideixo. Q fai?
PD: no em digueu lo tipic de sigue tu corazon pk ia mu diuen i no ajude
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot dir-te que no és cert que no trobaràs a ningú!!! No deixis que la teva por t'enganyi!!! Si t'agrada a questa noia, doncs pots intentar un temps ser agradable amb ella, mirar de parlar-hi ( també coneixe-la una miqueta més per veure si t'agrada de veritat...), etc. No et situis a un nivell inferior a ella, per què? tots tenim valor epr qui som, no epr com som físicament o per si anem amb els popus o no...Pensa que el me´s important és estar amb gent amb qui ens sentim bé i qui valori l'amistat i la relació amb els altres, sapiga compartir i estimar!!!
Si amb l'atlre no ho veus clar, ptoser és que no t'agrada...hauràs d'anar veient si vols estar amb ella perquè et pressionen, per no estar sol..o perquè a ella si que lia grades! T'ha d'agradar a tu també. Observa si et sents bé amb ella, si t'ho passes bé, si comaprtiu valors, etc...Són aquests aspectes els qeu ahs de valorar. Si no t'agrada, sap greu epr l'altre, però els sentiments no els podem forçar ni enganyar als altres per evitar fer-los-hi mal.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat