Que li passa¿¿?? Li agrado¿¿??
Hola
Tinc un amic al qual li explico tot i confio molt amb ell. Però ara començo a dubtar si explicar-li certes coses. A vegades li parlo del noi que m’agrada i aquestes coses, i he notat que quan li explico això es deprimeix, i no diu res sobre el tema. Es possible que li agradi?? Ja fa temps que ho penso, però no estava segura. I a vegades em deixa anar uns comentaris que encara ho fan més evident. Com per exemple, la conversació que vam tenir l’altre dia: Jo li estava explicant una cosa que m’havia passat amb el noi que m’agrada, i ell em va dir: A vegades t’agrada una persona i saps que el millor es deixar-la anar amb qui li agrada perquè saps que així és feliç. Jo li vaig contestar: Que ta passat alguna vegada? I em va dir: si, amb una amiga... I no va dir res més. Jo no sóc creguda i no m’agrada anar dient que li agrado a tots els tius, però ara potser si que ho començo a pensar cada vegada més. Pot ser que li agradi?? Si és així, que faig?? No vull deixar-lo de banda ni res, però es que em sap greu... Consell??...
Gràcies ;)
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs podria ser si sents que les "indirectes" que et fa comencen a fer-te pensar que t'ho està intentant dir. De totes maneres, és sempre millor esperar a la certesa abans de fer interpretacions.
Si que et recomanaria que pots anar en compte a no explicar-li els teus sentiments cap a l'altre noi durant un temps. Aixi sents que respectaràs els seus sentiments. Si n'acabeu parlant, pots dir-li que ha estat molt valent en dir-t'ho i que per tu és un gran amic o el que sentis. Cal qeu siguis sensata amb els teus sentiments cap a ell i que respectis els seus. Potser durant unes setmanes estareu una mica diferents o sentireu certa tensió, però llavors ja s'anirà posant tot a lloc.
Una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat