Dubtes
Hola, primer de tot mil gràcies per respondre tants dubtes, sou de molta ajuda.
El meu problema és que tinc 13 anys, peso 50 kilos i medeixo 1,50 metres. Sé que no estic molt grassa, però tampoc no estic prima. El meu gran problema és que no tinc temps per fer esport i no estic en forma, això em preucupa, i aquest any m'han començat a sortir estries... M'agradaria aprofitar l'estiu per fer vastant esport, però no sé si n'hi haurà prou.
Més coses...
Tinc costum de dormir de panxa al terra, i em fa por que no afecti al creixement dels meus pits...
Tinc molt acgé a l'esquena, me'l netejo i me'l cuido, però no hi ha manera...
Baja... estic plena de dubtes... no sé pas com gosaré anar a la piscina amb els meu amics aquest estiu.
Moles gràcies
Sara Bujalance

Hola! Vaig per parts:
1.- El teu pes està bé, no necessites aprimar res, així que pots estar contenta!
2.- Sé que costa treure temps per fer esport, però realment val la pena trobar una parell o tres d'horetes a la setmana per fer-ne. Fer esport millora la salut, allarga l'esperança de vida, millora l'autoestima i l'estat d'ànim i ens ajuda a mantenir un bon pes i una bona figura. És important fer esport durant tot l'any, no només a l'estiu. Si a l'estiu hi ha més temps podem aprofitar per fer-ne més encara, però la resta de l'any és important mantenir la pràctica d'esport al voltant de 2-3 vegades a la setmana.
3.-La millor manera d'evitar les estries és hidratant bé la pell tant per fora (posant-te crema hidratant) com per dins menjar equilibrat i bevent prou aigua.
4.- No t'amoïnis per la postura en la qual dorms, no afectarà de cap manera el desenvolupament dels teus pits.
5.- Als centres d'estètica poden fer-te una neteja de l'esquena, igual que fan neteges de cutis. I si tot i així veus que te'n surt molt, el que pots fer és visitar un metge dermatòleg per a que et doni alguna solució.
Molts petons!!