Què fuc fer per un broncejat total?
Hola!
tinc un problema amb el meu broncejat, jo no em poso productes especials ni res per a broncejarme i m'estan quedant les cames morenes amb les marques dels shorts i els braços morens, però la resta del cos el tinc tot blanc, al portar el bikini queda super horroros, ja ma'n dit que prengues el sol pero em queda més moré lo altre i segueixo tinguent una gran diferencia que queda molt malament.
He pensat de prosarme algun autobroncejador, pero no sabria quin utilitzar, seria una bona idea? i sino que puc fer? ajuda siusplau!
Sara Bujalance

Hola! La millor manera de tenir un bronzejat homogeni és prendre el sol amb el mínim de roba possible i sempre fent servir protector per tot el cos, de cara a anar agafant color de forma progressiva i segura, sense cremar-se. A més, si vas prenent el sol de forma progressiva i amb protecció, després dura més. Un cop ja t'has posat morena d'una part, quan prenguis el sol sempre es posarà més morena aquella part, fins que arribi el punt que s'iguali. Els autobronzejadors són arriscats perquè et pots fer una bona cremada. El millor que pots fer és anar prenent el sol amb paciència i esperar una mica a que s'iguali el color. De cara al proper estiu, el que pots fer és posar-te protector a les cames i als braços quan et posis shorts i samarretes amb màniga curta o sense màniga, per evitar el "moreno paleta" i així començar a prendre el sol a la platja tot d'una en tot el cos. Molts petons!!