Sóc una noia i me enamorat d'una professora
Hola!
Aaquest cas es molt estrany, potser a primera vista no s'hu creieu pero es veritat. Aquests 3 ultims mesos vaig coneixer un noi que m'agrada molt pero també estic enamorada de una professora(ser que sembla estrany, a mi també m'hu semblava pero no, es veritat) que vaig tenir l'any passat i aquest any.
No ser que fer perque quan estic a classe de la professora estic molt bé i quan estic amb el noi també pero quan no estic amb ells penso més amb la professora que amb el noi i em sento estranya pensant amb ella, a vegades em pregunto que faig pensant amb la meva profe i intento pensar amb el noi pero quan ja ma entrat al cap la professora ja no me la trec.
Necessito ajuda, no puc seguir aixi i no ser que fer. Es molt greu? Que puc fer? Ajuda sisplau.
Elena Crespi

Hola Lorenitaa, el que et passa no és molt greu ni estrany. És molt habitual.
Els enamoraments cap a professors i professores són lògics perquè els veiem, més grans que nosaltres, atractius o atractives, amb seguretat i coneixement i... això pot enlluernar moltíssim. Segur que tothom té algun professor/a de qui es va enamorar d'adolescent.
Això sí, els amors d'adolescent cap als professors no solen tenir gaire futur. Sobretot perquè la diferència d'edat marca un distanciament important. I si un professor accedís a acostar-se a un alumne no seria legal, ja que podria ser un abús de poder.
Donaria l'oportunitat de que l'enamorament es convertís en admiració i potser et concentressis en poder-te enamorar de qui tingui més possibilitats de poder-se relacionar amb tu.
Aquest noi que dius... o una altra persona, qui sap...
Gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat