Estries blanques
He sentir que les estries blanques ja no se'n van, és cert? Ho voldria saber i sinó és cert, voldria saber com eliminar-les, he probat algunna crema o oil bioil però no veig cap mena de progressió. Gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola Patata! Sí, és cert, un cop surten es estries és realment difícil treure-les. De totes maneres, pots fer coses per dissimular-les i, sobretot, per evitar que te'n surtin de noves. Primer de tot has d'hidratar bé la pell tant per dintre com per fora. Posa't crema antiestries per hidratar-la per fora i menja de forma equilibrada i beu prou aigua per hidratar-la bé per dintre. Menjar equilibrat també et servirà per matenir un bon pes i estable, evitant pujades o baixades de pes brusques, que és el que fa que surtin degut a que la pell s'estira de cop (per això és habitual que surtin en edat de creixement o durant l'embaràs). Molts petons!!