Dubtes
Hola!
El cas es que tinc alguns dubtes. Mesuro 1.75, i peso 53kg.
Sé que sóc bastant alta, i també estic molt prima.
El cas és que porto varis mesos intentant engreixar-me i se'm fa molt difícil.
I bé, ara que arriba l'estiu, odio el meu cos. No per res, sinó perquè em vaig aprimar l'any passat i va ser fàcil, però ara engreixar-me és molt difícil. També que molta gent em diu que estic molt prima i que els agradaria tenir el meu cos (no sé si us enrecordareu però l'any passat vaig preguntar què podia fer per parar d'aprimar-me).
Doncs, el primer dubte és que com puc engreixar-me? Sé que deixar de fer esport i menjar molt tampoc és saludable, i també m'han dit que la constitució del meu cos és alta i prima, però m'agradaria saber si hi ha alguna manera d'engreixar-se.
El segon dubte és si hi ha tipus d'estries. Ja que per exemple, en tinc unes dels genolls que dedueixo que són per crèixer, però en tinc unes al cul que crec que són d'aprimar-se. M'han dit que hi ha formes d'eliminar-les, però no sé quines.
I l'últim dubte és que si és cert que si fas "sentadillas", se't marca més el cul.
Moltes gràcies!
Sara Bujalance

Hola elrubiusOMG! El millor que pots fer és menjar saludable per tal de mantenir un bon pes. De totes maneres, pensa que el pes depèn també d'un factor genètic, que no podem canviar, que fa que algunes persones que són primes de forma genètica no puguin engreixar tot i intentar-ho. Tot i així, el més important no és el pes sinó la salut. Si menges equilibrat, variat, suficient (sense passar gana), repartit en 5 àpats (esmorzar, dinar i sopar com a principals, i 2 complementaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda), et trobes bé i el metge considera que el teu estat de salut està bé no hi ha cap problema. Fer esport t'anirà molt bé per veure't millor. L'esport no engreixa, però et farà exercitar el cos i veure't en forma. Les sentadilles t'aniran molt bé per treballar el cul i posar-lo dur i en forma. Pel que fa a les estries, és difícil treure-les un cop han sortit, però posant-te crema antiestries aconseguiràs dissimular-les. Molts petons!!