Es molt urgen, sisplau contesteu
Holaa, sóc un anoia de 13 anys fare 14 i el divendres que bé anem a la piscina amb tot l'insti, no em sento bé amb el meu cos faig una miqa de panxa i no magrado. Em miro al mirall i vec qe e de baixar de pes i la panxa també.
Voldria saber com puc baixar la panxa amb nomes aqestes dues setmanes, sense que els meus pares o sàpigin. Vui dir qins estiraments o esperots o menja pdria er perque em baixes la panxa.
Moltes gràcies i espero que m'ajudeu confio amb vusaltres.
Contesteu aviat sisplau.
Sara Bujalance

Hola Yeiiii! Baixa panxa en només dues setmanes és molt complicat! El que hem de fer és menjar equilibrat i fer esport durant tot l'any per tal de que quan arribi l'estiu no ens agafin les presses. A més, no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos, com la panxa. El que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, inclosa la panxa, menjant equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé, però si vols treballar panxa en concret fes abdominals, exercicis amb un hula-hop o exercicis com aquests:
Molts petons!!