La vida social :S
Fa uns 3 anys que em vaig acnviar d'institut i els amics de l'institut d'avans els estic perdent i al nou hi tinc amics pero no ho se a vegades també ens distanciem una mica. normalment estic bastant engoixat perqué tinc por de quedar-me sol. Apart que ultimament no surto gaire de casa i també influeix en les amistats ja que no t'hi veus tant pero es que la feina i els deures també ho impedeixen bastant.
M'agradaria que em poguessiu donar un parell de consells, Gràcies
PD: perdó per les faltes.
InterPersonal

Hola Albert803! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et dóno doncs un parell de consells com em demanes. Primer, et diría que estic d'acord amb tu en que els amistats s'han d'anar cuidant perquè sinó no pensen tan amb nosaltres. Si no els pots veure intenta estar en contacte amb ell ni que sigui amb el telèfon, face, o altres vies. Segon, cal que t'organitzis i et puguis frenar amb la feina per buscar espais per disfrutar. Pensa que també repercutirà amb la feina l'estar més distret amb altres temes, t'ajudarà a relaxar-te i no sentir tanta angoixa. El cap necessita parar i que l'oxigenem!! Si estàs molt colapsat parla amb algun professor per veure si et dóna un cop de mà en organtizar-te. Prioritza també temps per divertir-te i pels amics!! Fes una llista de què vas fent cada setmana o cada dia per desconnectar d'estudis i feina i dedicar-te també als amics i temps lliure. Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat