Anorexia sortida perfecte?
havera jo ja ho he probat unes quantes vegades i no m'ha desagradat ja se que tornarte anorexica no és bó peerò jo si que estic grassa de veritat no com totes aquelles paves tontes que es veuen gordes i son molt primer, jo tinc 13 anys acabats de complir i medeixo: 1'69 i peso:71 kg i tota la meva vida he estat amb sobrepes però mai amb obesitat, ara que ja sòc mes gran l'únic que vull és agradar els nens. Jo se que ara maateix està de moda que les noies tinguin pon és a dir: que quan juntin les cames quedi un forat entre mig de lo petites i esquifides que son les cames.
Bueno el que anava que si fos per mi estaria bomitant cada cop que menjes un apat però tampoc vull acabar igresada.
Faig 2:30h de basquet i 1h de ball a la setmana i tambe ara s'em ha posat el cap fer atletisme per fer cames i cul i perque quan corro s'hem olvida tot i estic molt bé amb mi mateixa
La cosa és que vull saber si hi ha una altre manera de aprimarse sense la tipica resposta de: una dieta equilibrada, me serveix que me digueu tots els espots bons per aprimarse i que ajudan i tal esque no vull ser anorexica pero tampoc gorda, i com continui aixi me fare anorexica greument; ingresada i tot pff...
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et sents i sé que t'agradaria escoltar que hi ha una forma ràpida i senzilla d'aprimar però no és així. Si et digués alguna cosa així t'estaria enganyant, i no estaria bé. La realitat és que la única manera (comprovat de forma científica) d'aconseguir un bon pes és ser constant en una alimentació equilibrada i en la pràctica d'esport. Res més funciona. I hem de tenir en compte que els resultats d'una alimentació equilibrada i l'esport es recullen al cap d'un temps i per tant hem de ser una mica pacients. A més d'això hem de tenir en compte que el pes també depèn d'un factor genètic que no podem canviar, i pel qual és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Vomitar no és gens útil perquè no aprima i és MOLT perillós per a la salut, tant que pots acabar a l'hospital fins i tot, així que no ho facis. De fet, pel que m'expliques el que més em preocupa és com et sents tu. Sembla que la preocupació pel físic t'ho està fent passar malament i no és just, et mereixes sentir-te bé. La forma de sentir-te bé no és fent-te mal a tu mateixa, sinó valorant-te de forma positiva i guanyant autoestima. Parla amb la teva gent de confiança, pares i amics, sobre com et sents, ells t'ajudaran a sentir-te bé i evitar un trastorn de la conducta alimentària. Molts ànims i molts petons!! (Si necessites parlar pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima)