Vegetarià?
hola,
tinc 12 anys i la veritat no em sento massa bé amb el meu cos ja que estic molt prim i tal. No és que no vulgui menjar, però pràcticament mai tinc gana. A més ja fa uns dies que quan veig un tall de carn o de peix no em bé gens de gust menjar-m'ho. Això no és la primera vegada que em passa sinó que durant temporades em passa més que en d'altres. He pensat que potser si em tornés vegetarià menjaria més i no hauria de fer un esforç per menjar quelcom que no em ve de gust. Però no vull fer res del que me'n pugui penedir. A més nse si sóc massa petit per fer-me vegetarià. A més amb els meus companys diguem-ne que no tinc una gran amistat i potser això empitjoraria les coses pel que pensarien... La veritat tampoc sabria com explicar-ho als meus pares.
Merci per la teva ajuda!
Sara Bujalance

Hola Anònim! La veritat és que no és convenient que els menors d'edat facin una dieta vegetariana perquè com estan en edat de creixement és molt important que rebin tots els nutrients necessaris per a que el seu cos es desenvolupi correctament. El millor per a tu és que facis una dieta equilibrada, variada i completa, que inclogui tots els aliments, la carn i el peix també. El que pots fer per mirar de menjar-ho millor és parlar amb la mare per a que ho cuini d'una manera que t'agradi més: al forn, a la planxa, cuinat amb algunes herbetes que li donin bon gust... Alguna salsa, amb pa.... I quan en mengis, fes racions que puguis menjar,no cal que siguin gaire grans. I tingues paciència, ara et veus prim, però a mida que el teu cos vagi creixent t'aniràs veient més fort i millor. Tu mentrestant menja bé per afavorir un bon creixement i ja està. Molts petons!!