Estic confusa
Hola.
Estic confusa. Em rebenta el que esta passant. M'agrada un noi que està a certa distància de mi (fora de Catalunya). El conec de fa uns tres mesos, pero es un noi que m'ha transmés confiança des del primer moment. M'ha donat suport quan el necessitava, és un noi al que li puc explicar el que sigui i ell em dona la seva opinió. El cas és que estic confusa perque no se si ell també sent algo, o si vol algo pero per la distància no ho veu possible, o si sóc una amiga con derecho a roce, o una simple amiga amb la que tontejar o simplement amiga a secas. No se que vol de mi i ho intento esbrinar pero no trobo solució a tal pregunta.
Hi ha coses com la cam fins les 4 de la matinada o el fet de quedar (si o si)quan va vindre a Barcelona que em donen un 60% que si a la meva pregunta. Però després hi ha fets com el tema d'ignorar-me o quan vaig anar a la seva ciutat i no ens vam poder veure que em donen un 80% que no a la meva pregunta. Jo ja no sé que pensar, pero se que vull estar amb ell i no m'importa la distància.
El problema es que sóc una noia molt tancada a la que l'importa el que diran sobre mi o el que pensaran i no vull passar-ho malament.
No se que fer, estic confusa i m'acabo tancant en el problema tot i que no vulgui.
Moltes gràcies.
:)
InterPersonal

Hola Drew! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Doncs sembla que no tot està tan malament. No tot pot ser perfecte, però hi ha moltes coses que et diuen que té interès en tu, no? Pregunta't què vol dir que t'ignora. Intenta clarificar amb ell el que passa quan tu sents que t'ignora, potser té motius reals i no és que t'ignori. Pas a pas i temps al temps, no podem fer que els altres vagin al amteix ritme que nosaltres. Però una cosa si, has de demanar-li i aclarar els temes que et confonen. Pel tema de que t'importa la opinió dels altres , no hi ha res a fer, no som tant importants com perquè els altres pensin tot el dia en nosaltres. Una recomanació, mentre t'importi tan la opinió dels altres estàs en risc de patir! Tu ets com ets i els altres t'han d'acceptar pel que ets, sinó a un altre lloc trobaràs persones que els hi interessi compartir temps amb tu. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat