amor...
Hola,
Tinc 12 anys vuenu aquest mes e fare 13.
Tinc un petit problema i es q estic enamorada del meu millor amic.Em vaig començar a enamorar fa 3 mesos.
El nen no es que sigui molt guapo però mencanta com em fa sentir quant estic amb ell,o quant parlo amb ell.
La quastio es que ell ho sap que em mola i jo a ell no li molo i vaig decidir intentarlo ovlidar però es molt difiçil(necessito consell x saber com ovlidarlo).
Aquest divendres vem quedar i vuenu doncs jo lestava esperant i el sortia dangles i va passar x una altre banda i jo el vaig veure i no li vaig dir res.
Llavors quant jo ja havia marxat es veu q va anar alla i em va obrir i em va començar a demanar perdo i ha dirme q no senrecordava però a mi em va sentar fatal.
Jo el vaig perdonar i doncs odio perdonarlo quant fa aquestes coses xq a vegades em fa putades i jo tmb x compensarli pero no d'aquest tipo.
Necessito saber si tot aixo q fa u fa expressament o u va fer volent??
Ell diu q mestima mho diu cada dia uns 15 cops i jo tmb i em fa frases i textos i a mi cada dia menamora mes.
i tothom diu q deixi de paralar amb ell pero no puc.
MERCIII SOU ELS MILLLORS!!!
InterPersonal

Hola Glavi!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies pels teus comentaris i per la confiança!
Primer de tot, per molts anys si aquest mes n'has fet 13!
Nosaltres no podem saber si va oblidar-se realment o va fer-ho expressament, però si després et va demanar disculpes i et va reconèixer que s'havia oblidat, en principi l'hauríem de creure fins que no es demostri el contrari. Si veus que ho fa sempre, i cada cop que vas a buscar-lo et trobes amb això, doncs potser sí que et plantegis què és el que està passant.
Per altra banda, quan entre dos amics un comença a estar enamorat però l'altre no sent el mateix, costa de gestionar, ja que és probable que algun dels dos, normalment el que està enamorat, comença a patir i a passar-ho malament... una mica com t'està passant a tu. Ell diu que t'estima, i no ho dubtem, però segurament t'estima com a amiga, i hem d'acceptar-ho i respectar-ho, no podem forçar a ningú a sentir el mateix que nosaltres.
Ens demanes consell per oblidar-lo, i això no ho podem aconseguir, però probablement el que t'ajudi és posar una mica de distància entre vosaltres, i més si ho estàs passant tan malament. Sempre pots parlar-ho amb ell, expressar-li els teus sentiments i dir-li que t'està costant gestionar el fet que ell no senti el mateix per tu.
Esperem haver-te ajudat una mica! Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat