Estic Farta! :(
Hola!
La veritat es que no sé per on començar... fa dos anys que em va deixar el que era el meu novio... però seguiam parlant... em va deixar de parlar... i ara ha tornat a fer-ho... però crec que torna a marxar perquè no està còmode.
El cas és que, ell m'ha utilitzat i jo l'he deixat per tenir-lo més aprop, que no hi ha dia que no discutissim, que em parlava per interés de relació sexual, i sino, la resta de dies em parlava malament... Llavors, jo ja estic farta, sé que no em beneficia gens, que l'haig d'oblidar... a més, jo vull fer-ho, però l'estimo, i encara que no vulgui, això no ho escullo jo... a més, ell fa coses molt rares com per no perdre'm però a l'hora d'actuar és fa el fort, és a dir... m'obre quan he trobat a un altre que m'agrada ( suposo que per rabia, per gelos, per que no l'oblidi), intenta possar-me gelosa amb les seves amigues,em parla per tenir relacions sexuals, em diu que no sent res per mi, però després que si...... tot és molt estrany...POT SER QUE TOT AIXÒ HO FAGI NOMÉS PER UTILITZAR-ME? jo només vull deixar-li d'estimar, perque no puc més, i vull cambiar de vida... però tot m'ho impedeix... quan no es ell, es qualsevol cosa que fa que el recordi! No puc més, ajudeu-me! que haig de fer? m'enfonso
InterPersonal

Hola Sandruska!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
En aquests casos el millor que pots fer és posar una mica de distància real entre tots dos, encara que costi perquè si no seguiràs patint. I què vol dir posar distància? Doncs evitar el contacte via Whatsapp i xarxes socials, no quedar ni parlar amb ell, etc. és a dir, deixar de tenir contacte amb ell. Que difícil, oi? Pensa que si et sents utilitzada, encara que tu t'hagis deixat, i ho estàs passant tan malament, encara que ara et sembli molt difícil, pensem que potser és la decisió més encertada.
Recolza't amb les teves amigues, surt i passa-t'ho bé i amb el temps, no és que aconsegueixis oblidar-lo, però sí que no et farà tant de mal, ja que tu tindràs les coses més clares i no cauràs en jocs com aquests. T'encoratgem a tirar endavant amb valentia!
Una abraçada ben forta i molts ànims Sandruska!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat