Estic cansada sempre
Hola fa mesos (des del desembre) que em canso molt fàcilment amb les coses que no has de fer gran esforç. A l'hora de fer esport no em canso molt, però durant el dia si. Dormo les hores que toquen i menjo de tot i equilibradament però sempre vaig cansada. Sé que l'edat també fa que estigui més cansada però no crec que tingui gaire a veure... Algun consell per no anar tan cansada?
InterPersonal

Hola Mjf!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Doncs el cansament que tens pot ser degut a molts factors. Estaria bé que poguessis fer una visita al metge per comentar-li aquest cansament constant que notes, no està de més que et pugui fer una revisió general per valorar que tot està dins de la normalitat.
Per altra banda, és molt important no només dormir les hores que toquen, sinó que sigui un son reparador, per tant, anar-se'n al llit sense preocupacions, relaxada i tranquil·la, amb els deures i obligacions per l'endemà fets, no fer esport tot just abans d'anar a dormir, etc. són petites coses que t'ajudaran a que dormis molt millor, i potser aconsegueixen no llevar-te tan cansada.
Esperem haver-te pogut ajudar una mica!
Una abraçada ben forta i aprofita l'estiu per descansar tot el que puguis! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat