No puc mes
Fa un temps que la meva millor amigua hem deixa de vanda i s,hen va amb les seves amiguetes "guais", hem fa coses q no m,agraden: es riu de mi a la cara amb les seves "amigues" (si s,hen pot dir així), hem fa quedar amb ridicul ,quan li demano una compressa cridant molt fort (per a mi son temes molt imtims i ho sap),quan trec males notes s,hen fot de mi quan ella les treu sempre dolentes, i quan les trec bones hem diu empollona. I per si fos poc nomes hem vol pel entrepa.
Estic farta, no puc mes m,han dit de tot no ser que fer avans no m,ho feien aixó.
Per sort tinc altres amigues q hem fan costat i m,ajuden a superar-ho tot jabque elles passen per una sircumstancia semblant, però no van a la mateixa escola q jo, i hem sento mes sola q la una vull recuperar la meva millorvamigua d,avans, i tornar a anar sempre juntes i no se com fer-ho
Ajuda!!!
InterPersonal

Hola Indepe!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Creus que si algú et tracta així es mereix tenir-te com a amiga? Ningú sota cap circumstància ha de fer-t'ho passar malament, perquè una amiga no t'hauria de tractar d'aquesta manera.
Si realment heu sigut millors amigues potser el que hauries de fer és parlar amb ella. Buscar un moment de tranquil·litat per poder comentar-li tots aquests aspectes que ens expliques i que tant mal t'estan fent. En funció de com vagi la conversa i de com canviï la seva actitud cap a tu, has de valorar si et val la pena seguir sent amigues o no.
Tens molta sort de tenir altres bones amigues que et donen suport i que estan al teu costat, t'ajuden i t'escolten, és fantàstic! El que pots fer a l'escola és obrir-te amb altres companys i companyes, segur que descobreixes noves amistats que valen la pena. No desesperis!
Una abraçada i molts ànims! Gaudeix de l'estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat