És possible canviar de sentiments tan rapidament??? <3<3
Hola!
Fa uns dies he començat a tenir dubtes amorosos, no sé si són permanents o només durarà un temps.
El que passa es que des de fa un any estic molt pillada d'un noi, o estava, no estic segura de si encara m'agrada, ja que ell està jugant amb mi. No és mal noi, però no te clar el que vol i tampoc està segur d'una relació seria. Portem uns mesos de rotllo, però crec que està jugant amb mi i ja me'n he cansat. Estic començant a passar d'ell, però no se si funciona, ja que quan el veig crec que encara m'agrada.
Però ell no és l'únic problema. Des de que em vaig pillar d'ell, un amic seu ma aconsellat i ma ajudat sempre (en aquest tema i qualsevol altre). Últimament hem estat més "units" per dir-ho d'una manera. Entre nosaltres hi ha molt bon rotllo, i som molt amics, però m'estic plantejant si potser estic començant a sentir algo més que amistat. En algun moment he arrivat a sentir "atracció" per ell, ganes d'estar amb ell i de veure'l. És possible que m'estigui enamorant?? Mai m'havia plantejat que em pogues agrada, no es lleig, però hi ha una gran diferencia d'edat (crec que uns 7-8 anys). Mai m'havia plantejat la possibilitat de que pugues sentir algo més per ell, i no se si son sentiments temporals o que, però estic dubtant molt. He passat d'estar boja per un a "sentir" (si es que li puc dir així) coses per l'altre. Però l'altre tampoc l'he oblidat. I és un lio perquè estic al mig. Ells dos son molt amics. I no vull espatllar res entre ells ni tampoc vull espatllar l'amistat amb aquest. Tinc un lio al cap perquè no sé qui m'agrada, i tampoc se si m'agrada. Consell siusplau...
Gràcies :)
InterPersonal

Hola Anónim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies a tu per la confiança!
Anem per parts. Si creus que està jugant amb tu i te n'has cansat, potser és moment de posar una mica de distància entre vosaltres, encara que costi, perquè si no és probable que pateixis. És normal que, encara que estiguis passant d'ell, encara sentis alguna cosa quan el veus, pensa que els sentiments no poden desaparèixer tan rapidament quan fa un any que estàs tan pillada per aquest noi i fa uns mesos que esteu de rotllo.
Pel que a l'amic d'aquest noi... que sentim atracció no vol dir que estiguem enamorades, però sí que un enamorament pot començar per una atracció. Nosaltres no sabem si estàs enamorada o no, això ho aniràs descobrint tu de mica en mica. Si ara mateix tens tants dubtes, tranquil·la, dóna't temps perquè els sentiments vagin fluint i puguis anar aclarint què sents exactament. Tot és molt recent encara i segurament necessites temps per aclarir-te, és normal! No et pressionis!
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat