Dubtes amb el "novio"
Hi ha un noi que fa tres anys em va al darrera, a mi em va començar a agradar de debò fa poc més d'un any, i l'estiu passat ens vam liar. Ara estem sortint però el cap de setmana passat vam tenir una forta discusió pel whats ja que els dos estem molt estressats per les setmanes que queden de col·legi. Hem decidit deixar-nos un temps i quan se'ns envagi l'estrés parlar-ho amb tranquil·litat. El que em preocupa és que ens discutim cada dos per tres i ho passo fatal cada vegada... No sé si valdria la pena passar-ho malament tot de cop i ovlidar-lo, cosa que se'm faria diícil ja que m'he l'estimo molt, o aguantar-me i no arribar a ser feliç del tot, o qui sap. Gràcies!!!
InterPersonal

Hola Mosbius!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Que les parelles discuteixin de tant en tant és normal, però si cada dos per tres esteu discutint, heu de valorar què és el que està passant. Què us porta a discutir tant?
Ens sembla molt encertat el que heu decidit fer, donar-vos un temps i un cop acabat aquest període estressant de final de curs quedar per parlar-ne amb calma. Valoreu individualment què sentiu i quin tipus de relació voleu tenir. Pensa que quan decidim estar amb algú és per estar millor que quan estem sense parella, i si no és així, hem de veure què està passant i prendre decisions, encara que costi. Tots ens mereixem ser feliços!
Parleu-ne des del respecte i si decidiu tornar-ho a intentar, heu de fer les coses diferents de com les heu fet fins ara, ja que si no les discussions tornaran. Si decidiu deixar-ho definitivament, és normal que ho passeu malament, us estimeu i una ruptura mai és fàcil, però amb el temps i de mica en mica ho aniràs superant.
Feu el que feu esperem que us vagi molt bé a tots dos!
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat