ajuda!
bones!:) jo tinc un problema amb el meu novio i magradaria que m'ajudessiu. ell es una persona que li agrada tontejar amb ties i tot aixo, cosa que a mi no magrada.. pero el problema es que ara ja comensa a fer coses que no em molen gens. i jo li dic, pero no fa res. ja no se com ferho. tinc el dubte de si mestima o no. ell passa de mi, del que li dic.
un peto! merssi:)
InterPersonal

Hola! Gràcies per confiar amb mi!
pel que m'expliques tu li has deixat clar al teu novio que no vols que tonteji amb altres noies i ell no t'ha fet cas. Jo crec que si has sigut clara això no pot seguir així, hauries de poder parlar amb ell per explicar-li com et sents respecte a això i si continua sense podar-hi remei, o veus que no té cap intenció de modificar res, et tocarà a tu prendre una decisió més dràstica. Quan en una parella un dels dos no té en compte els sentiments de l'altre, hi ha un problema, ... és millor solucionar-lo que fer veure que no passa res.
Sort!
Marina Marull, psicòla a InterPersonal Vic. www.interpersonal.cat/marina.marullpsicologa@facebook.com