ENAMORADA
M'agrada un nen que està sortint amb una amiga meva i clar, no m'enfadaré amb aquella nena.
Però el problema es que quan em parla em tremolen les mans i les cames, em poso vermella com un tomàquet... però l'haig d'oblidar urgentment perquè quan m'ho va dir que sortia amb aquella ja vaig patir prou.
Em podeu dir trucs per lligar? o per oblida-l'ho...?
Una altra cosa, la meva millor amiga sempre li pregunta si sóc guapa i si li caic bé i em diu que per ell no sóc guapa però li caic bé, per a mi és un pas, però amb aquell nen es com ser del montón i clar, jo no sé si vull algo o no amb ell
ESPERO QUE EM PODEU AJUDAR ADOLESCENTS!
PD: es pot mantenir anònima?
InterPersonal

Hola bonica,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sembla que aquest noi ja ha pres una decisió, oi? Sabem que és dolorós no ser correspost, però no podem obligar ningú a enamorar-nos de nosaltres, no creus?
Per poder oblidar una persona és important posar distància. Posar distància física (intenta no coincidir gaire amb ell i evitar-lo tant com puguis), però també distància virtual (deixar de seguir-lo a les xarxes socials). Intenta oblidar no estar pendent del seu dia a dia.
I aprofita per centrar-te en tu mateixa i en fer coses que et diverteixin.
Veuràs com mica en mica aconseguiràs passar pàgina.
Una abraçada!
www.consultajove.cat