Amistats
hola, ultimament em sento molt malament, perquè a mi em costa bastant fer amigues, i tinc una amiga que l'aprecio moltissim, pero en aquet curs ha vingut una nena nova i s'han fet molt amigues, jo soc amiga de les dos pero sento com que la nova m'ha tret el lloc em sento desplaçada en el grup i he decidit que aniré amb les meves altres amigues i que els hi donaré el meu amor al 100% pero les altres, estan tot el dia juntes i com molt carinyoses entre elles i jo tinc enveja de no haber pogut arribar al nivell de relacio que tenen elles, que puc fer, perque si els hi explico s'ho prendran malament, una ho sap peròml'altre no, l'altre es la que reaccionaria pitjor, no se si distanciar-me d'elles completament
gracies per respondre!
InterPersonal

Hola cacatua,
Gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Entenem el teu patiment, però potser estàs sent una mica massa radical, no?
Les relacions que tenim amb les altres persones mai són iguals, perquè estan composades per dues o més persones diferents, i per tant, es construeixen amb el temps. No podem pretendre tenir una relació idèntica amb dues persones diferents. Cadascú aportarà la seva peculiaritat, i d'aquí en sortirà una relació completament nova!
Així que no et posis tanta pressió a sobre. Si estàs a gust, continua compartint estones amb elles, i si et ve de gust distribuir el teu temps amb altra gent, tens tot el dret! Busca l'equilibri que et faci feliç a tu.
Una abraçada!
www.consultajove.cat