Com puc agradar-me un altre cop
Hola, ho sento si et faig moltes consuletes seguides, pero em preocupa el tema del menjar.
Sóc diabètica com ja te dit però avui estaven a clase i uns nens em venen i em diuen tu ets tocana i els hi dic que vol dir això, i ells amb contesten que era que estaves gorda, forta.
I clar me ensorra, com et vaig dir fa poc se que he recaigut, perquè tots els comentaris que estigui relacionat amb mi i el meu pes m'ensorren.
I aquest estiu correre cada dia a la cinta de corra un hora, si ho faig cada dia m'aprimare??
Ara no menjo tan com abans, em vec gorda, sobretot de la panxa i cuixes. No m'agrado.
Em deprimex molt saber que estic gorda medeixo 1,65 y peso 65.
Vull fer dieta, ho algu que estigui relacionat a no menjar.
Ara he deixar de menjar menjar que engreixa molt, es a dir: pates de bosa, xocolata sense sucre, llangonisa...
Em podries ajudar??
He recaigut com em penso??
Una noia que coneixo que va patir anorexia em va dir que també ho estava patin es cert?? Em vas dir fa temps que estava patin aquest trastorn.
Sara Bujalance

Hola Anoieta! Fes totes les consultes que vulguis, estic aquí per això ;-) Per tot el que m'has explicat a les teves consultes és molt possible que hagis recaigut i que estiguis patint anorèxia. Aquesta malaltia és molt greu perquè fa molt de mal, i si tenim en compte que ets diabètica encara més. En serio, aquesta malaltia pot fer-te molt molt de mal, necessites ajuda per poder estar bé. Passa dels comentaris que t'han fet aquests nens... El teu pes està bé, així que no tenen raó, passa del que t'han dit, només ho han fet per molestar-te, no te'ls cregui. I molt important, parla amb els pares, és importantíssim que ho facis. Per poder superar aquests problemes d'alimentació necessites la seva ajuda. Confia en ells, parla-hi i deixat ajudar. Un cop parlis amb ells t'hauràs tret un pes de sobre i després ho agrairàs. Molts ànims i molts petons!! (Tambe pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima si ncessites parlar: 93 454 92 75).