Ajudaaaa estic enamorada d'un noi que gairebé no coneixo
Hola vaig ha segon d'ESO i m'agrada un noi. El fet es que al nostre institut hi ha 6 línies. Ell va la classe que menys es relaciona amb la meva, ja mentens. Bé, l'any passat no vam parlar ni una sola vegada però llavors aquest curs he començat anar amb metro. Ell també hi va, també dues amigues meves i dos amics meus. Doncs resulta que nosaltres dos vivim un al costat de l'altre i som els únics que baixem a la nostra parada. Llavors a les escales ell sempre va amb les normals i jo, a les mecàniques. Doncs un dia vam dir, haveu-re qui acaba abans corrent per les respectives escales i ara sempre fem la broma. A part d'això no tenim cap vincle, ni tan sols em parlat per whatsapp. Jo no se gaire bé d'ell però algunes vegades que el veig corrent per les escales, sense que ell em vegi, m'alegra el dia i això. Jo no se que fe, per que la veritat es un xic lleig però a part d'això... En teoria li agrada una que es molt guapa i tal però el dia jocs florals, que s'assentava davant meu, em mirava tota l'estona fixament i no sé... Ajuda siusplau estic confusaa
InterPersonal

Hola Ànonima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva història!
Pel que sembla aquest noi t'atrau bastant! :) Estaria bé trobar la manera de començar a conèixer-vos millor, començar per una amistat i de mica en mica anar veient si segueix agradant-te!
Com coincidiu al metro cada dia, és una oportunitat perfecta per començar a parlar! Podries treure-li algun tema de conversa, el que vulguis! Com si vols parlar de la cursa que feu per les escales. El tema és que comenceu a relacionar-vos, així us anireu coneixent i descobrireu si us agradeu o no.
També podries demanar-li el seu telèfon, o aconseguir-lo a través d'algun amic o amiga que tingueu en comú. Així podeu estar en contacte també via Whatsapp.
Que vagi molt bé i ja ens explicaràs com va evolucionant la vostra història! ;)
Una abraçada i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat