les notes no em van be...
Resulta que aquedt any he començat la ESO i dons ara trec molt pitjors notes que avans. Nomes suspenc, i a meitat de curs quan vaig veure lo de les colonies d'estiu d'adolescents.cat vaig dir-ho als meus pares i van dir que era super car pero que si aprovava em poratarien. Total que estudii com estudii no m'en surto. Fins i tot tinc una profesora que m'ajuda ara per els examens finals. Ultimament l'_unic somni que tinc es anar i coneixer la focusingvlogs... Vaig dir ademes que jo pagaria una part pero estic casi segura que no aprovare. Que faig?
InterPersonal

Hola Patchprecios!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns! Fa dies que vas fer-nos la consulta i a hores d'ara ja deus tenir les notes finals. Com ha anat?
Veiem que ets bastant conscient de que tens certes dificultats a l'hora d'estudiar, i potser et convindria tenir un suport més sostingut en el temps perquè t'ajudes a agafar l'hàbit d'estudi i t'ensenyés diferents tècniques per estudiar de forma més eficient. Per exemple, com fer resums o esquemes, com organitzar-te el temps, etc. Parla-ho amb els teus pares, segur que t'ajuden! També podries parlar amb el teu tutor/a perquè pugui donar-te un cop de mà!
Esperem que ho hagis aprovat tot i hagis aconseguit el teu objectiu d'anar a les colònies d'Adolescents.cat i puguis conèixer a la Focusingvlogs! ;) Si no és així, no et preocupis, vindran altres oportunitats!
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat