Companyerisme
Hola, Faig aquesta consulta no per a mi si no per a un company de classe. Dons be comancere. Tenim un noi de la nostra classe el qual va entrar nou a principis d'eso, te una malaltia la qual no el deixa relacionar-se amb altres persones, es una mena d'autisme. Tota la classe li fa mofa, bueno no ven be, Te pocs amic pero aquest estan una mica fins al monyo. El problema es que la setmana que be farem convivencies i s'ha quedat sensa habotació en la que anar. I no se que fer....
InterPersonal

Hola Anònim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure'ns!
Fa dies que vas fer-nos la consulta, i no sabem quina decisió vau prendre al final... esperem que com a bons companys tinguéssiu en compte aquest noi amb dificultats i l'incloguéssiu a la vostra habitació. Heu de tenir present que si té algun tipus de trastorn de l'espectre autisme, necessita més que mai la vostra ajuda!
Si veieu que alguns companys li fan "mofa" és important que ho freneu, i si veieu que vosaltres no podeu heu d'avisar als vostres professors perquè puguin aturar la situació. Ningú es mereix que el tractin amb burla i menys si aquesta persona té dificultats evidents.
Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat