L'ESTIMO MASSA
Porto penjadísima per un amic meu des de primer de ESO, acabo d'acabar 4t i ell no farà batxillerat així que no crec que ens tornem a veure gaire. No se si dir-li tot el que sento, perquè tenim una amistat molt especial, i estic el 90% segura de que mai voldria res amb mi (pel meu físic) però tambè se que li digui o no aquesta amistat ja no tornarà a ser igual ja que ens separarem NO SE QUE FER...
InterPersonal

Hola Erika!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la confiança!
Per què tens tan clar que mai voldrà res amb tu? El físic no ho és tot, encara que sembli un tòpic!
Per què hauríeu de perdre el contacte? Si teniu una amistat tan especial, no hauríeu de perdre el contacte, al contrari, hauríeu de mirar de quina manera seguir estant en contacte. Avui, és més fàcil que mai, les xarxes socials ens ho posen ben fàcil! Perquè no es perdi el vostre contacte és important que tots dos feu l'esforç de seguir veient-vos i compartint les vostres experiències, si no amb la distància i el temps sí que pot refredar-se una mica, però està en les vostres mans.
Pel que fa als teus sentiments cap a ell, has de decidir tu mateixa si vols assumir el risc que comporta dir-li el que sents. Què és el pitjor que pot passar?
1. Que ell no senti el mateix que tu, i per tant, podeu seguir sent amics.
2. Que ell senti el mateix que tu i pugueu plantejar-vos iniciar una relació
No sabem què passarà fins que no ho provem ;)
Que tinguis molta sort! Una abraçada ben forta i bon estiu!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat