MARIPOSAS <3
Hola,
sóm tres noies de 14 anys. Nosaltres fem gimnàstica artística però no fem gaire esport, entrenem 3 hores a la setmana però en els entrenaments no fem gaire. Això sí, a la hora de fer preparació física fem com 100 abdominals (fent diferents exercicis) per rebaixar la "panxeta".
Les tres tenim un cos maco, estem primes, però ara que ve l'estiu ens agradaria rebaixar aquesta capa de greix que tots tenim i que és molt molesta perquè no és gaire agradable a la vista, o almenys per nosaltres.
Tenim el múscul tonificat, i si fem força amb la panxa es nota que esta dur i fins i tot es pot veure la silueta dels abdominals. Però aquesta capeta de greix no desapareix.
A casa totes fem 50 abdominals cada dia, i des de que la nostra entrenadora ens va dir que per tenir la panxa tonificada haviem de anar amb la panxa apretada sempre ho fem.
Ens agradaria que ens donguessis una dieta saludable però baixa en greixos, que ens diguessiu quines són les fruites que tenen menys calories per menjar-ne ara que ve l'estiu i que també ens donguessiu una petita taula d'exercicis per fer per treballar la panxa.
Estariem molt agraïdes <3
PD: US ESTIMEM ADOLESCENTS!!! (si us plau no dongueu la típica resposta de: "teniu un cos molt maco i us heu de sentir bé amb ell i ja esta)
Sara Bujalance

Hola! Doncs la veritat és que ja feu bastant esport per treballar la panxa, però si voleu més exercicis podeu fer-ne amb un hula-hop, que va molt bé per la panxa i la cintura i exercicis com aquests:
Pel que fa a la capa de greix que tenim tots al cos, penseu que és normal i necessària per sobreviure! Tothom, per prim que estigui, la té aquesta capa, així que no us amoineu gaire. El que heu de fer per assegurar-vos que aquesta capa no és excessiva i que el vostre pes estigui bé és menjar equilibrat, (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment, com ja feu. Pel que fa als aliments per passar bé l'estiu tant les fruites com les verdures són molt apropiades. Són fresques, tenen poques calories i són riques en vitamines, minerals, fibra i aigua. Així que aprofiteu i prengeu sucs de fruita naturals, batuts, sopes i cremes fredes... I recordeu menjar també altres aliments que apareixen a la piràmide com arròs, pasta, llegums, patates, làctics, peix, pollastre, carn, etc. Molts petons!!