amistad perdura
Hola ,
Primer de tot moltes graciés per adelantat , la veritat es que no m'hi he trobat en aquesta situació gaires cops , per això demano ajuda. Un dia vaig anar a veure una obra de teatre en unglés ( jo faig estudis anglesos) i vaig conèixer una noia molt simpàtica que es diu lauren vam quedar i ens vam anar coneixent i m'agradava el que veia , jo he de reconeixer que sóc molt negativa i explico els meus problemes a la gent si veig que són de confiança , com que estava i encara estic en una època complicada en al qual els pares estaven enfeinats amb el meu germà , i els meus amics tenien feina doncs vaig demanar-li ajuda a ella , tot explicant-li els meus problemes , que no són pocs , malgrat la meva negativat m'ajudava sempre però a poc a poc es va anar cansant de mi cosa que entenc perfectament , a més a més ella tenia altres objectius. Per altra banda , no tot es negatiu doncs jo la he convidat , li he fet regals i li he donat carinyo quan s'ha sentit sola i ela en més de una ocasió me ha convidat a casa seva.
El cas es que un dia va publicar al face que li han robat el mobil , jo li vaig dir que ho sentia , i ella m'ha borrat del face aixi sense més
Creieu que te solució ? a mi m'agradaria dintre del que cap tornar-la a recuperar , explicar-li la meva vissió de les coses o creieu que m'he de fer la idea de que ella no hem vol ? i si es aixi algun consell per a que la propera vegada no hem deixin tirada
Merci
InterPersonal

Hola Catneep!
Per què no en parleu? És la manera per saber si la cosa té solució o no. Fa relativament poc que us coneixeu i les bones amistats necessiten temps per consolidar-se, no és cosa d'uns dies.
Pensa que els amics han d'estar en els moments bons i en els no tan bons, però si únicament veiem les coses negatives de la vida i constantment estem explicant problemes, potser a les persones del teu costat els hi costa de portar perquè no saben com més ajudar-te, encara que vulguin fer-ho.
No posem en dubte que estiguis passant per una època complicada, a vegades les coses no són fàcils, i cal demanar ajuda si sols no ens en sortim.
Si vols recuperar l'amistat amb aquesta noia, reprèn el contacte, explica-li com et sents i mireu de quina manera podeu tornar a començar si a totes dues us ve de gust!
Una abraçada ben forta i molts ànims!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat